Delovni čas: pon-pet 7.00 - 17.00
04 51 07 240

Kakor vsi sestavni deli, se tudi učinkovitost zavor sčasoma zmanjša. Ker pa se to dogaja postopoma, večina ljudi razlike sploh ne občuti. Novi avtomobili so vedno močnejši in zato navedeno slabšanje zavor postaja bolj in bolj nevarno. Vzemite si trenutek in razmislite, če ste opazili kaj od spodaj navedenega.

Če pri pritisku zavore slišite zvok, kot bi se nekaj drgnilo, so verjetno zavorne obloge že precej obrabljene in jih je treba zamenjati, morda so tudi že poškodovale zavorne kolute. Če vas pri zaviranju vleče na eno stran, to običajno pomeni, da se je zalepil ali zagozdil kakšen mehanski ali hidravlični sestavni del. Če zavorni pedal občutite, kot bi bil iz gobe, je v hidravličnem sistemu zaradi puščanja tekočine morda zrak. Če se trese, imate morda deformiran zavorni kolut ali boben.

In, kar je bolj očitno, če vaša opozorilna luč za zavore na armaturni plošči sveti kot novoletna jelka, ali če lahko ročno zavoro potegnete više, kot bi smeli (več kot 6 do 8 tleskov pri sodobnih avtomobilih), nikar tega ne ignorirajte. Čim prej obiščite enega od Vulco servisov. Najprej vam želimo rešiti življenje, potem pa se bomo ukvarjali s tem, kako bi vam prihranili izdatke.